Pages

mercredi 21 mars 2012

Where are you ??


Hello my dear nomads !

I know I know, long time no see... I was terribly sick then sick again, being so sick trying to pack everything for my big move. And now I'm in my new home, living with my brother who has no tv, no phone, no internet connexion and live in a country surrounded by farms ! It's no Geneva anymore for sure ! It's like I'm living in an episode of "The little house on the prairie" !!


So here I am, finally have an internet connexion, I'm coming back as soon as I've taken some pictures of the country I live now.


Hello les nomades !!

Me revoilà après une longue période de désertion. Après la grippe j'ai choppé un autre virus, tout en essayant de survivre à ses virus, je devais préparer mon grand déménagement et à présent, je suis dans ma nouvelle demeure qui n'a ni téléphone, ni internet, ni télévision ! Je vis avec mon petit frère qui m'introduit à la vie campagnarde en mode "L'amour est dans le pré" mixé à "Confessions intimes" mixé à "La petite maison dans la prairie". C'est qu'il s'en passe des choses ici !!! 
Je reviens dès que j'aurai fait des photos du village qui est très joli.

See ya !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci pour votre commentaire !
Thank you for your comment !